Tarieven

U kunt bij ons altijd een offerte aanvragen. Bij voorkeur beantwoorden wij uw offerte-aanvraag telefonisch. Wij zijn dan in staat uitleg over de werkzaamheden te geven en die informatie te vragen, die wij nodig hebben. Dit kan in het verdere traject misverstanden voorkomen.

Indien u bijvoorbeeld van plan bent een huis te kopen of een hypotheek af te sluiten geven wij u naast de kosten voor de akten zelf ook informatie over de bijkomende kosten. Denk hierbij aan de kosten, die het kadaster (voor onderzoek naar het onroerend goed en voor het inschrijven van de akten) én de belastingdienst (overdrachtsbelasting en BTW) in rekening brengen. De notaris heeft de taak, deze kosten in rekening te brengen en aan de verschillende instanties af te dragen.

Vraag offerte aan via de link onder "Meer informatie?"op deze pagina. Wij nemen dan spoedig contact met u op.

Meer informatie?

Wilt u meer weten over dit onderwerp? Vul dan hier ons contactformulier in. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.